Pytania?
1. Pisemnie na adres: ul. Braniborska 72, 53-680 Wrocław.
2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@materacarnia.pl
- Reklamacja produktu (dotyczy umów sprzedaży zawartych od 25.12.2014 roku):
1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z umową. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z umową oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje”.
1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujący sposób:
a. pisemnie na adres: ul. Braniborska 72, 53-680 Wrocław;
b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@materacarnia.pl
1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji na temat wady oraz uzupełnienie druku reklamacyjnego dostępnego w zakładce "Reklamacje" lub tutaj (kliknij aby pobrać)
1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Braniborska 72, 53-680 Wrocław. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 10.6. Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 10.5. Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561, §. 1 Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje Produktu (dotyczy umów zawieranych do 24.12.2014 roku):
2.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z umową. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z umową oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje”.
2.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujący sposób:
a. pisemnie na adres: ul. Braniborska 72, 53-680 Wrocław;
b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@materacarnia.pl
2.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji na temat wady oraz uzupełnienie druku reklamacyjnego dostępnego w zakładce "Reklamacje" lub tutaj (kliknij aby pobrać)
2.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
2.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Braniborska 72, 53-680 Wrocław. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
2.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 11.6. Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 11.5. Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561, §. 1 Kodeksu cywilnego.